VÄRLDENS BÄSTA FÖDELSEDAG!

har inte bloggat över helgen men saara var här över helgen :)<3

idag fyller jag 15 (a)
dagen börja me att jag vakna , mamma ropar ut saara jag måste ligga kvar , sen tänkte jag driva me saara så jag satte på mej lite solglasögon och så , sen efter en lång tid sjunger dom och då kommer även CISSI ,  SOFIA & LINN in ...
shit vad chockad jag blev :O
hahah så otroligt glad blev jag , satt i sängen med alla & öppna paket..
jag fick , två tröjor , en där de står att jag e byxmyndig och sånt , sen en me en bild , perfym & bodylotion typ , sen present kort på hm & kicks , tack för allt verkligenn..
sen åt vi frukost , snacka lite och så , saara åkte hem :/ men andra stanna kvar
sen var jag tvungen att göra mej i ordning så dom stack hem , jag duscha & fixa sen stack jag te farmor och var där lite , sen åkte jag hem då kom moster & kusiner ..
var här ett tag vi satt och snacka , riktigt mys ..
sen gick jag & träffade E en stund , mys det också..
vidare till cissi sötnos & vi gick hem te sofia en stund , vi satt & snacka och sånt , kolla lite på bilder
sen gick vi hem vid kvart över tio , jag och cissi gick i mörka skogen :O
nu är jag hemma , skit lycklig :D
tack alla underbara för världens bästa dag

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0