klipp!

tjäääna tjääääna bloggen !
kom exakt hem från stan , var där me underbaraste cissi&sofia..
åkte dit efter skolan & då åt vi på donken sen gick vi lite på drottningatan & där står de ju alltid massa folk me skyltar om typ frisörer och så , och dom stod även där idag så såg vi frisör 80 meter bort så vi gick in där & beställde tid , tjugo minuter efter vi hade beställt så klippte vi oss , jag började ..
frisören var jättesöt & verkligen pratglad , haha vi satt och snacka om märsta ,  byonce , donken , hår & allt ..
aah sen så blev det sofias tur då satt jag & cissi och snacka , sen blev vi klara , riktigt najjs :D
jag har numera lugg !
sen gick vi in på kicks , jag köpte en ny fundashion (stavning)
sen så gick vi in på H&M för cissi skulle kolla på ett par skor & jag på ett par annat , såklart finns bådas skor men inte i den färgen man ville ha , aah sen åkte vi hem i allfall och nu är jag hemma
riktigt mysig dag!


nu ska jag snart käka & sen blir det chill i soffan !

förlåt att inte de har kommit in så mycket bilder men de funkar inte just nu men jag ska fixa det!


p.s du kommer ångra dej !




Kommentarer
Postat av: stina

Har du lugg ? :D

Jag tror faktiskt att du passar i det ! Lägg upp en bildkanske, haha.

puuss & kram

2009-05-09 @ 00:04:52
URL: http://sttina.blogg.se/
Postat av: becka

yes jag har lugg , hehe jag får hoppas att jag passar i det , de e lite ovant ;)

aaah kamran är lite seg på att ta in bilder men ska fixa de så jag hoppas bilderna kommer in snart

puss !<3

2009-05-09 @ 15:40:13
URL: http://bbbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0