sista pruduktionen

idag var det sista gången vi visa upp våran pruduktion ...
igår hade vi för föräldrarna & det gick riktigt bra , idag på morgonen hade vi först för några sjuor & lite sexor , mer än 100 pers , sen åt vi i en halvtimme sen typ blev de den andra föreställningen som var ca 50 pers på , men jag var mer nervös dåe :O men de gick fint fint ..
sen skulle vi städa undan allt , så jag , sofia & linn åkte me erik till skolan och hjälpte till att bära , även kallad snygg erik .
sen gick vi hemmåt men vi stod typ ute i en timme & snacka och så , jag lekte me kryckorna (a)
sen väl hemma , börja lite på so:n , måååste stärka mitt MVG nu ...
bilder från föreställningen kommer senare

pussen

dagens låt . Ola svensson - brothers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0