underbar dag

idag är det söndag , även morsdag !
såååå himla bäst väder idag
vaknade i morse , åt frukost sen fixade jag mig så kom mamma & hämta mig så åkte vi ut till rävsta och kollade lite , jag låg och sola ett bra tag , fick en liten rand på axeln , men de e benen jag vill ska bli bruna -.- men de kanske syns sen (a) hoppas hoppas...
sen kom jag hem ,  hade glömt nycklarna så jag satt ute typ i 1½ timme & väntade ,  sen kom familjen hem så då gick jag in och gjorde typ ingeting , pluggat lite men jag fattar sååå nada :O
sen kom det lite folk , vi grilla & så ..
det var nog min söndag ,
här kommer lite bilder från igår som bröööödish har tagit och fixat lite :)<3


sötnosen på bilden :)


flicksen



my brother from a other mother <3


nu ska jag plugga lite i sängen!

puss/bbbecks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0