tiiiisdag

bloggen , im back !
idag var jag riktigt i tid till skolan , innan jag kom så satt söta fiischer där så jag var inte ensam , sen kom söta cissi också .... mys mys
men då var våran drama lärare 10 min försenad , sen skriker hon på oss att vi ska änvända tiden , fast vi inte gjort något:O
ajja , först repa Grupp A sen fick vi lång lunch så vi drog hem te cissi & åt och så ... snacka lite och grejjer himla najjs me flickorna.. tiillbaka till skolan så skulle grupp B repa allså våran grupp ..
känner mig lite mer laddad nu i allfall , de ska nog gå bra i morgon kväll.
 nu ska jag snart packa , för jag åker till pappa idag i stället...

vi hörs senare ,

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0