sjuuk

bloggning & nyvaken
ah jag mådde inge bra igår efter skolan , jag sov typ hela tiden sen åt jag lite och senare stack jag iväg för att kolla på träningen , sista innan falun nu !
så igår somna jag och jag hade lagt mobilen me laddaren i min säng när jag sov? så idag när jag vakna har jag fått sladden runt mina armar och runt min hals , FARLIGT VÄRRE ;O
idag är jag i alllfall hemma , ska faktiskt inte göra såå mycket , mest ta de lungt liksom ..
lyssna på musik och sånt , Fan vad nöjd jag är som köpte ipoden , har nästan redan lyssna slut på hela batteriet :O
Jag går  nog i morgon ändå , för de e sista dagen och jag måste repa på dansen och teatern ..

Men ni får ha de grymt bra idag ,



pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0