plugg som aldrig tar slut !

heej bloggen !
jag har inte skrivit , det har varit ännu par dagar som de bara är fullerulle !
idag kom jag i tid till so:n jag kämpa faktiskt , för mitt so arbete om bulgarien ska vara inne i morgon , så jag satt i datasalen me folket och snacka men jobbade även , så jag hann rätt mycket men det e skiiiit svårt !
sen hade vi biologi me någon ullrik , haha han var en trevlig prick !
vidare till matten och där fick vi reda på våra resultat , jag fick ett STARKT G , jag e faktiskt riktigt nöjd ändå , för jag har lite svårt för matte men men ..
sen var de lunch & sånt , intstrument då sjöng vi våran låt är helt helt heeeeelt klar!
sen på draman så var de mest tjafs , jag tycker min lärare idag betedee sig riktig riktigt illa mot mina vänner , hon fick dom att gråta , ah hon gick vääldigt över gränsen min lärare ! så alla gick typ och hon blev bara argare och argare ju mer hon prata men aah tillslut fick vi alla gå ! SKÖNT !
nu pluggar jag so , plugg till natten då för mej , det tar aldrig slut :O
jag e helt slut & ont i halsen , och i morgon mååååste jag verkligen träna eftersom vi åker till falun snart på cup!
okej nu ska jag plugga vidare , ha en riktigt bra kväll sötnosar!


jag blir varm i kroppen när jag ser dej

/bbbecks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0