NÄSTAN 15 år

ttjaaaah !
valborg idag juu :O
först var det skuuuula , ttyp 2 riktiga lektioner sen var det skoljoggen på 5km.
jag gick me finaste flicksen cissi&sofia..
tog de lungt & njöt av vädret , riktigt mys men varmt .. men jag ska inte klaga
sen gick jag hem me sofia en bit , stanna & snacka rätt länge om allt ..
sen gick jag förbi connys trafikskola där mamma jobba , snacka lite där sen gick jag hem te mamma och där hämta pappa mig sen me nya bilen .
vidare till siba i väsby , där skulle S lämna in sin mobil ...
jag gick te kamrorna och stod och dregla över en rosa 10,2 megapixlar ..
men men , vidare te coop för att handla för kalaset ,
nu kommer alla snart så nu ska jag kila ner ,

pusssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0