måndag

tjaaaaah
idag har pruduktionsveckan börjat , så nästan inga vanliga lektioner alls , bara nåra små ..
först hade vi klassråd och lite vanliga lektioner sen hade vi scen , allså då vi ska repa på teatern , vi var nere i biokällarn , i miss !
sen upp igen och då regnade de , hade spanska sen gick jag och gullhjärtat cissi hem ..
när jag kom hem åt jag macka me oboy sen la jag mig i sängen me bääästa ipoden och lyssna på musik , halv sov typ !
tack för skit bra låtar sötaste sooofia  :D
nu ska jag snart få skjus te träningen av ove&sofia , sista träningen me ove , de känns fett dåligt ... och jag kan inte vara me för förkylningen och de , tror jag är hemma i morgon , mådde sämre efter skolan
men ni får ha de så bra ,

pussssss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0