heeeeelgen är här

ÄNTLIGEN FREDAG !
även fast jag var aaas trött i morse så gick jag upp & duscha , städa rummet , föna håret , platta håret & bytte säng lakan ..
sen gick jag till skolan , träffa på moa på vägen , sen var de brännboll som gällde , riktigt sommar grejj tycker jag (a)
vidare till engelskan , gjorde inte så mycket där ..
vidare till kemin , där anne berätta att hon skulle sluta , asså NEJH NEJH & NEJH , hon har verkligen hjälpt mej så jag lärt mig , hon är as bra lärare , och hon ska sluta ... pisss , även våran syslöjdslärare , himla söt liten tjej , aaah sämst!
sen på andra kemi lektionen fick vi glass & maränger av anne , sen fysik så fick vi sluta tidigare ..
så jag cissi & sofia gick hem snabbis te cissi & vidare till skolan för att ha extra slöjd , jag var så himla slut så jag orka typ ingeting ...
men men , nu måste jag plugga so & jag har tappat bort mitt papper -.-

mina små ljus <3
kärlek



våran humor är lätt bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0