fullerulle

helgen har varit fullfart & igår var de fullfart så ingen bloggning tyvärr ...
men nu så !

tisdag idag då , sovmorgon te tio över nio , veeerkligen något jag behövde , höll på att sommna igår när jag & fiischer åkte till eurostop , men sen gick jag upp & fixa mig , sen när jag kom te skolan och skulle ha biologi så hade vi håltimme -.- ah då kunde man ju ha sovit mer ... korv!
men men , inte tjura inte , vi sattt oss i korridoren och snacka , senare vare spanska , sen svenska & sist HK.
där vi skulle göra wok , ah jag och linn gjorde en riktigt najjs wok faktiskt ..
sen vänta jag på fnissbarnen cissi & sofia , sen följde jag me dom en sväng , mkt fniss på vägen ..
hemma nu i regnvädret , ska nämligen cykla till sofia nu för vi ska se på Stina , alice & Th dansuppvisning..




återkommer i kväll

ciaaaao bonito/bontia <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0