1 maj

igår var de valborg , jag hade kalas & var me cissi&sofia på kvällen...
först fixade vi ju mat & så , sen kom alla gäster ..
inte så många men väldigt mysigt , en av dom mysigaste födelsedagarna ..
åt lite , fika , sjöngsingstar & sånt , hahah !
& ni vet kamran jag stod och dregla framför , ah gissa vad jag fick av pappa&sabina :O?
KAMRAN :O shit jag e så happy , tack tack ..
& tack alla som kom & för era presenter<3
de e lite coolt för jag sa inte till dom så mycket att jag ville ha den men de ville jag verkligen..
så nu kommer de bli mycket mer nya bilder på bloggen !
fick massa pengar också , ska en sväng te väsby nu & kolla om de finns något ..
ska iallfall köpa en ipod nano :)

ojojoj duschen ropar på mej , & saara sötnos kommer i kväll också<3


hörs i kväll ,

ciaaaaao /bbbecks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0