wipe out

jag har nyss kollat på wipe out...
det har jag 16 deltagare , från danmark , norge & sverige ..
Alla ska göra olika banor , & vissa banor är ju helt sjuka som att man ska stå & snurra i världens fart i några minuter sen skulle man typ hoppa på någon sak som låg i vattnet ..
haha jag gillar hur alla förbreder sej inför detta , vissa kan vara jätte nervösa men de går bra ändå vissa kan säga me stolt röst Det finns inget som skrämmer mig, men de går ändå skit liksom ..
hahah jag gillade dogges fina outfit , men jag gillar själva han också så jag heja på han ...

min favvo bana var den första när dom skulle hoppa över på dem här bollarna



haha , jag & bäste sofia satt & diskutera om det här under pogrammet , haha jag älskar och se när folk ramlar och de jag gillar mest är när man ser en person utan för en dörr tex , så ser man den sen så ramlar den så man ser bara huvudet försvinna , haha jag satt & garva för mig själv .. vi ränka ut att hade vi sett de där tsm hade vi nog garvat rätt rejält :O

pussar , nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0