sjukdag nummer två

Men vart tog sveriges vår väder vägen?
detta ville vi ju inte ha?


denna natt / dagen var den jobbigaste hittils..
vaknade flera gånger & kände hur de sved i halsen , jag tog en halstablett och på nått konstigt sett somna jag med den & sen vaknade jag en stund senare & då hade tabletten blivit mindre , & så höll jag på i några timmar , in me en ny tablett & så..
vid åtta gick jag upp & titta lite på the vocie , fick lite sällskap hemma en stund av S , riktigt mys annars blir man ju själv hela dagen & just nu har jag tröttnat på de för nu har jag varit de ..
Dagen blir nog som igår , vila , film & plugga..
Jag känner att jag inte kommer någonstans me pluggandet så jag har helst ingen lust & bara sitta där & försöka lära mej när jag inte kan koncentrera mej av allt host & sånt ..

ah nu ska jag kolla på mamma mia ,

återkommer senare ,

|bbbecks


Kommentarer
Postat av: Cattis

krya på dig kussen..

2009-03-10 @ 12:28:56
URL: http://omalltochinget.bloggagratis.se
Postat av: Becka

cattis : åh härligt att du kollar in bloggen :)

tack så mycket :D

2009-03-10 @ 16:54:13
URL: http://bbbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0