Sista prao dagen

Ah dålig uppdatering på stället , ah fy skäms !:O

sista dag praoen , i morse kändes de både bra & dåligt men nu känns det ändå lite skönt .
när jag kom till jobbet i morse tänkte jag , ah nu är de morgon då äre det inte så mycket folk ..
jag hade såå helt fel asså , de var proppat me folk :O
disk hela tiden vagnen me två vånningar var helt proppfull , hur mycket jag än diska så hann jag aldrig i fatt..
jag fick lunch sist så min lunch var typ klockan tio över tre , hade stått i varma diskrummet oh inte ätit oh druckit något sen sju i morse så jag var illamånde men men..
sen kom sötaste stina ner te mig för hon hade missat bussen så vänta hon på mig ooh sen gick vi tillbussen tillsammans , haha de var så himla kallt asså ..
ni skulle hört stinaas små ljud , hahah söt!
sen åkte vi hem , mycket mys !
och nu böt jag denna vecka så jag är hos pappa , ensam hemma faktiskt för tillfället!

Det som står på tur nu är :


yes , jag hejjar på Magnus & annika !

pussar §, vi hörs senare i pausen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0