torsdag

tjah alla snyggingar !
ännu en dag hemma , & jag vet inte vad jag ska skriva för nytt denna dag ..
att vi kanske har riiiktigt mycket snö & att mina drömmar om att sommaren kommer snart att dom drömmarna har försvunnit :Ö
jag är lite sugen på att beställa sommar kläder / skor , jag älskar skor &kläder , men kanske jag gör det till näst nästa barnbidrag.
Snart är de faktiskt prao , jag är faktiskt grymt nervös:Ö!
jag ska vara på arlanda , ett liite cafe , hoppas jag inte får servera , för det är inte min starkaste grejj men vem vet när jag får träna kanske jag blir på de , men jag det blir mest plocka disk & fylla på saker med mera ..
Mamma har sagt att hon ska köra in mig varje dag så det är ju najjs och jag börjar klockan tio, så de betyder ju att jag kan gå upp klockan nio , UNDERBART !

Kanske går till skolan i morgon faktiskt , jag känner att jag verkligen orkar vara hemma längre ..
jag har snart kollat igenom en hel greys anatomi box , haha aah de är typ det ända jag gör på dagarna , men rätt skönt fast igentligen måste jag plugga mer , BLÄ på plugga !!

nu ska jag fortsätta kolla på film , jag skriver snart igen ..
besökare , jag lovar att bloggen kommer bli roligare snart , stå ut & fortsätt gärna kolla !
ni är underbara ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0