tillbaka till bloggen

förlåt!
jag har inte suttit vid datan typ på jätte länge , så jag börjar skriva nu igen :)§

om lite som hänt ,
prov resultat ,
spanskan : VG
svenskan : VG
kemin , 3 VG & ett MVG = VG på allt

igår var de fredag , yes äntligen helg !
gympan först , där var de innebandy oh yeah meee liiike !
vi ägde dom andra , dom hade bara lite tur me målen , vi andra gjorde talang mål;)
sen vidare till engelskan där de var prov , gick rätt bra hoppas jag ..
lunch , myysigt värre halva klassen satt tsm & snacka , riktigt mys !
kemin , där var de inte så mycket, vi gick igenom provet.
sen stack jag , sofia & linn te kista & shoppa lite , jag kom hem me present te cissi & ett vitt linne
linn åkte hem vid fyra för att hinna me sitt plan , jag och sofia stanna lite , fika på donken & så , haha otroligt mysigt satt där oh snacka oh sånt.
jag åkte hem , gick typ oh halv sov , klockan gick jätte fort , kolla på lets dance & i långa pausen åkte jag & mamma ner te macken för att handla godis (a)
sen sommna jag halv tolv i soffan oh vakna senare på natten , och gick in i min säng

lördag idag då , har nyss duschat oh fixat lite , jag ska snart små platta håret för sötnosen sofia ska häljpa mej i kväll , ska te cissi på middag , vääldigt mys ska de bli , kan nästan lova er att de kommer bilder sen ,

nejh nu ska jag koka nudlar ,

pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0