Tema veckan

tema veckan har börjat idag , allså fick vi sovmorgon i morse .
riktigt najjs , så jag mötte upp snyggaste sofia vid skåpen & sen börja dagen me NO ...
vi hade anne & rick i kemi , haha så söta dom är tsm (allså dom är ihop på riktigt )
jag , sofia & cillan vann första pris på läckraste färgen i provröret , den ni ;)
sen lunch , jag & sofia satt oh snacka &skratta , riktigt mysigt.
sen var de PS , det betyder något me blbla skapande , kanske personligt skapande? ajja ...
där skulle man göra ett bild spel , jag ritade först ett helt hjärta , sen gick de bara mer & mer sönder , de tog sin lilla tid men jag blev aldrig riktigt klar(a)
sen var de musik & man skulle hitta på ett intro till något , vi hitta på ett intro till en hamburgar remklam , hahah typ ...
kom & köp , kom och köp , kom &köp hamburgare hos ooooooosss , haha aah den e bättre när man sjunger den ..
slutade 20 min tidigare så jag hann me bussen , & tack verkligen bästis för jag fick låna ditt busskort!<3

nu ska jag ner &hoppa studsmatta , haha !
pussar , vi hörs i kväll /bbbecks


Kommentarer
Postat av: sofia'

aw, de va fett najs med dej idag bästis! :D och resten av veckan kmr bli roligaste! (A) och juste, vi har 5 biljetter nu :)<333 puss

2009-03-31 @ 16:05:58
URL: http://sofiafiischer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0