Ta en funderare här

När man vaknar upp på morgonen & är verkligen glad ..
eller glad & glad man känner sig helt okej , sen kan man göra nått som är roligt & den glada känslan byggs på ännu mer ..
så snabbt som känslan går upp kan den även gå ner , de kan bara vara ett litet sms me några text rader som får ner den glada känslan eller tex att de snöar ute ..
saken spelar inge roll , men det som spelar roll är varför låter vi en enda sak ta ner den glada känslan när man har vänner som gör en glad , istället kan man vara me dem & göra nått..
vi får inte låta den där enda saken ta ner våran glada känsla , glada känslan är inte värd de ..
framför allt är inte vi värda de , vi är värda att vara glada & lyckliga!, right?

allså jag menar , varför vaknar man upp glad & tänker denna dag kan bli en rätt härlig dag , varför då finns det oftast något som kommer i mellan ..

Nej ! jag tänker inte de låta förstöra min dag , accpterar du inte min situation så HEJDÅ! jag kan inte göra mer än vad jag redan gjort , & jag kämpar ändp  för att de ska funka , men kom igen !
istället för att någon ska bli sur kan du bara acceptera jag är sjuk & inte kan , kom igen jag älskar dej vi fixar det här tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0