söndag !

skola i morgon & det känns verkligen inge roligt !
igår var jag i allianshallen hela dagen & kollade på slutspel i innebandy med flicksen , soffi , moa & miiimssäään !
riktigt kul , hahah donken ägde ju fan !
sen åkte vi tillbaka & kolla på f95, dom vann & båda matcherna var väldigt spännande , jag & sötnosen soffi köpte likdant pannband (a)

idag vaknade jag vid tio ungefär , låg kvar en stund sen smsa jag felicia för jag lovat attt följa me henne när hon skulle sola .
så jag mötte henne vid brunos ungefär halv tre något , hon sola & vi satt och snacka , sen gick vi en prommnad te ica & hon köpte godis sen mötte vi sandra på vägen så vi stanna en rätt lång stund & snacka om varandras prao & sånt ..
sen skulle jag hem te mamma & hämta mina saker så felicia hängde på och höll mej sällskap , mysig dag!:)
 kom hem till pappa igen åt lite tacos & nu sitter jag här uppe & bloggar ..

snart ska jag kolla på wipe out , haha i lööööve it !

 Felicia i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0