omplanering

Godmorgon kära läsare...
nu kommer lördagen bli lite omplanerad , jag vaknade i morse och kroppen / huvudet var alldelses tungt , förs och var varm på samma gång .
försökte sommna om , men de gick inte , typ i tre timmar låg jag & kolla på film oh halsen sved ...
allså blir det inge match för mig i kväll, men ska nog försöka komma & kolla , de är sesongens näst sista match och nästa helg kan jag inte gå heller , ska på teater på göta lejon .
nu sitter jag här hemma & passar min bror viktor , han spelar spel så de är inte så mycket att passa men .
sen vid två drar jag ner & möter fiischer & linn  , sådär innan matchen , sen kanske hem & vidare sen till ekilla.
östhammar möter vi idag , vi har mött dom förut fast då var vi bara 5 spelare oh vi förlora med ett mål så nu blir det storvinst ..

sen blire hem & ta de lungt , lite melodifestivalen & mys ...
ah de blir väl ungefär så min lördag ser ut just nu !


Kommentarer
Postat av: felicia

Nä stakare hoppas du kmr på måndag?:(

krya på dig och messa om du har lust<33

Jag finns här för dig(L)

2009-03-07 @ 15:11:58
URL: http://brunettgrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0