måndag 30/3

tjaba alla fina läsare !
ni var många igår igen , underbart !
Första dagen efter praoen , blandade känslor där , proaen var inge kul men skolan är ju inte roligt men kul & träffa alla igen !
i morse var jag faktiskt i god tid uppe , man fick jag sova en timme mindre i natt , suck -.-
klockan kvart i åtta kom sofia linn & ove , för att köra oss te valsta sim&sporthall , klassen skulle bada!
sen är vi ju typ 22 tjejer lr något och alla skulle sminka sej så de tog ju lite tid , sen var vi lite sena men vi ställde oss och vänta på bussen , bussen kom sen efter ett tag och vi åkte en station sen stanna bussen för tekniskt fel , nejh shit ännu mer sen liksom , men det gick bra , hahah sötaste flickorna var ju med mej så..
liten stunds matte & senare var de 1½ timmes lunch så vi gick hem te sofia & laga köttbullar & spagetti ... riktigt mums :)
VG+ på so provet :)
sen rulla lektionerna på & vi fick veta våra grupper inför temaveckan som startar i morgon , haha jag & sofia vi ska ut på torsdag och skogsmulla ;) hahha vi ska vara i skogen !

nejh nu ska jag & byta om till träningen , yes idag blire springa springa !
puussssss




Dagens bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0