Jobbdag 2

kall & benen är helt kalla & hårda ..
kroppen är helt slut..
mamma körde mig till arlanda i morse , jag kom lite tidigare så jag satte mig på donken och vänta lite då kom sötnos stina ut & städa lite så vi snacka ..
sen vid 10 stämpla jag in mig på jobbet & då var de en till ny som jobba...
var mest lungt på morgonen , sen vid tolv någonstans så blev de mer & mer att göra ...
blev faktiskt lite smått sur för de var alltid jag som fick göra saker , damsuga , torka golven , in me disken , fylla diskmaskinen , tömma oh diska alla lådor ,  torka alla stolar & bord...
ah sen vi lunch så hade jag , zara & stina lunch samtidigit så de var riktigt mys , vi satt på donken & snacka lite
vid 3 gick den andra elven hem , från tre till halvfyra var de rätt lungt jag bara vänta på att dom skulle säga att jag få gå hem , men icke nejh ... jag jobba till kvart över fem ..
vid fyra var de riktigt mycket , jag blev helt slut...

sen när jag skulle ta bussen hem så fatta jag inte busstabellen men jag satte mig där & bara vänta så kom bussen efter tio lååånga& kalla minuter ..
seriöst , jag sommna nästan på bussen !
jag är helt slut
haha så idag när jag skulle gå fram till en gubbe som läste tidiningen och fråga om jag kunde ta hans bricka ..
han hade tidningen för ansiktet så jag såg inte , precis när jag närmar mig och ska fråga jag kanske får ur mig , kan , gubben bara : JAAAAAAAAAAAAAAA , typ skriker , asså inte glatt ni vet utan JAAAAAAA
jag bah , eeeh ... tack ... & skyndar mig där i från ...
men när jag tar brickan så ligger hans äckliga tandborste på bordet :P
nu är jag äntligen hemma & ska mysa ner mej under täcket ...

pussisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0