Home sweeet home

borta bra men hemma bäst , nu är jag äntligen hemma efter att ha varit igång hela dagen .

sent i går kväll så bestämde jag & saara att jag skulle möta upp henne & emma idag , så i morse gjorde jag mig i ordning och tog kvart i tolv tåget .. mötte upp dom vid centralen & sedan tog vi tunnelbanan och buss till HERON CITY.
massa folk , först åt vi lite sen gick vi te scenen & där väntade vi på EMD, dom var lite sena men efter ett tag så kom dem , härligt & se dom igen , väädligt söta !
sen stod vi i kön & emma & saara gick oh fick signerad skiva , sen åkte vi hem & då börja de snöööa :O
men shit allså! nejh nejh nejh !
sen skilljdes vi åt på centralen oh jag tog tåget hem , sen när jag kom till stationen så tog jag bussen hem te pappa & skulle fira bror ..

Grattiis cissi sötnos , hoppas du får en underbar 15 års dag ,  ;)<333

Grattis albin 8år , du har blivit stor nu lillebror, hoppas du får en grym dag  ;)<333

Grattis moster :)<3

nu ska jag fixa mej inför i morgon , pussaar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0