freeeedah

hej på er!
går dagen hann jag inte skriva ,
först var de skolan & plugg sen gick jag ner te stionen & mötte upp saara , sen åkte vi hem & åt sen stack vi direkt till träningen .
träningen gick bra rätt jobbigt , knät har börjat göra ont , vet inte varför men de går säkert över..
stack hem sen & duscha sedan blev de mer plugg , & saara kolla på film ..
vi la oss i bra tid & snackade typ bah liite sen sommna vi ..

fredag idag, vaknade halv sju & klockan ringde , väckte saara som bah : men liiite till sover vi , okej tänkte jag och gick upp tio i sju , & vi hann himmlans bra faktiskt !
först var de gympa , VOLLYBOLL , inte mitt starkaste men de gick bra , right felicia ;)?
vidare te engelska , våran lärare märkte inte ens att saara var me oss , haha jag , saara, fiischer , liinn & cissi satt och gjorde fett skööna gubbar , !
sen lunch , de var en riktigt mys lunch me trevligt folk i matsalen (a)
vidare te kemi , där vi hade ett labbprov , min första tanke var , åh shit jag ska labba!
men de gick bra tillslut , jag & nici labba :)<3
efter de var de skriftligt prov & de gick bra hoppas jag , satsar på G lr VG ... gjorde mitt bästa
efter skolan stack jag & saara hem , åt lite och sen åkte vi in te stan för att möta upp fiischer & linn ..
var där en liten stund sen gick vi te centralen jag & saara så jag lämna henne vid tåget till hedemora:(
saknar ..
åkte sedan hem & när jag kom hem fick jag godmat så de var mysigt att äntligen vara hemma oh känna idag kan jag göra vad jag vill oh inte plugga ..

så hade pappa handlat godis te mej på taxfreee ,  hihi :D




nu blire lets dance där nere , så jag ska väl titta på de ..

pusssar på er§


Kommentarer
Postat av: felicia

vi ägde:D

2009-03-07 @ 11:14:28
URL: http://brunettgrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0