Dagens

stressan ökar mer & mer , tiden rinner iväg som jag vet inte vad .. snabbt i allafall

idag vaknade jag i morse , snoozade två gånger & sedan börja jag plugga lite smått.
rabbla upp spanska uppsatsen nåra gånger sen blev de käka.
på väg till skolan , helt slaskigt oh blött , skit blöt redan på halva vägen ..
när vi kommer te skolan alla har gympa kläder så ska vi ha teori och de betyder inga gympa kläder utan bara sitta & lyssna .. lite surt.
vi snackade om hur de är att ramla i en isvaka och vad man ska göra , snart ska vi få hoppa ner där , jag e rädd för hur jag ska reagera på de ..
sen biologi men där satt jag bara & plugga spanska & han snacka bara om sin kina resa som vanligt , sen blev de spanska prov ... shit allså de var inte lätt men jag försökte göra de bästa av situationen ..
sen blev de låååång lunch , satt & snacka lite me sötis flicksen ..
soffi blev sjuk så hon gick hem , tråkiigt , i miss her ..
sen skulle jag på toa , och då låste jag upp me nyckeln & den gick inte upp , jag tänkte att de kanske var nått fel me den , så jag säger lite högt te annelouise & dom som sitter brevid , vafan är de någon här inne lr ( me lite mörk röst) dom där inne bara , ah de e de faktiskt ! haha där har jag stått & försökt få upp dörren dom måste ju tro jag e helt konstig ;)


Hk sista lektionen , jag & linnsan baka chocklad muffins ..
& felicia kommer me en skön kommentar..

F: hallå de luktar bränt här ? , kolla era bullar kankse ?
R&L: aah men vi har koll på dom ..
F eller A: de luktar popcorn här :D
sedan kollar dom på sin rulltårta ...
hahah helt bränd i mitten ..

A: men åååh tog du inte tid felicia ?
F: joo jag gjorde de !
A: nejjh tiitta du har inte !
F: äsch den går & äta lite ljusbrun bah

sen när dom tar ut den är den värsta bränd i mitten
haha ;) sötisar

nu ska jag äta & plugga , pussisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0