dagen & sommar bilder

host&svid ..
ah de är inte riktigt kul detta ... men ah någon gång måste man väl gå igenom det också..
har nätan sovit 12/13 timmar i natt , så de kändes riktigt bra .
kolla på andra chansen igår & sofia sa att dom är i himmelstalunds hallen (stavning) där vi var på sportscamp.
tyckte att sarah down finer var värd att gå vidare men gärna någon annan än carolin uf ugglas kunde få gå vidare..
jag gick & la mej direkt efter nästan & somna när jag precis la mej i sängen .
idag blir de sängen , plugg & film tittande me en kopp te brevid .
igentligen orkar man inte plugga när man mår dåligt , men man har väl inget val ..

när jag vakna i morse så låg jag i sängen & fundera lite ..
ah de jag tänkte mest på var på sommaren , att den är väldigt efter längtad och vad jag ska göra ..
jag längtar till jag kan hoppa ner i varma poolen & lägga mej på en madrass och bara stheeecka .
jag brukar aldrig bli brun , lr jag har aldrig varit brun typ mest röd , men så satt jag och kolla på kreta bilder från i sommras och tro de eller ej men där var jag brun :O shit , jag blev chockad när jag kolla på dom :O

här får ni en sommar bild
hedemora på sen sommaren ..

saftig vatten melon

på kvällen på kreta( ursäkta bildkavliten)

 utsikt från balkong i kreta

utsikt från balkong i kreta

krykan som vi var på dop i , (på bilden är de kväll)

havet (utsikt från krykan )

 poolen hemma!

blev avmålad i grekland

ah , jag saknar sommaren som sagt ..
nu ska jag lägga mig i sängen & titta på film ..
pusssisar

Kommentarer
Postat av: Cornelia

SV: Mobilen är jätte bra :)!



Fin blogg!<3

2009-03-08 @ 18:28:19
URL: http://corneliaraab.blogg.se/
Postat av: becka

sabina : ah jag tänkte också på det , men vi sätter upp den i nya rummet som vi snart ska byta hoppas jag (a)



Cornelia : aah den är riktigt najjs :D, tack så mycket , du har också väldigt fin blogg

2009-03-09 @ 09:17:46
URL: http://bbbecks.blogg.se/
Postat av: amanda

fina bilder :)

2009-03-09 @ 15:10:58
URL: http://sjundemaj.blogg.se/
Postat av: Becka

amanda : åh tack så mycket , jag kollade på din blogg , väldigt fin blogg :)

2009-03-11 @ 11:20:16
URL: http://bbbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0