trafikskolan

idag är det en ont i ryggen dag så just nu befinner jag mig nere på mitt golv i mitt rum med benen uppe i 90 grader.
ah de ser säkert helt cp ut men det blir väldigt skönt för ryggen , så jag skiter i dett jjust nu (a)

idag har det varit fullirulle , först åkte jag med mamma till eruostop klockan tio för hon skulle handla byxor , sen så åkte vi hem , jag gick ut med baloo & sen gick vi till hennes jobb
hon jobbar på connystrafikskola här i märsta , jag hängde med dit för jag hade fått i present att lära mej ta  moppekort
så direkt när jag kom dit så kom moppepär och bah





per : heeeeej vad kul att du kunde komma :D
jag : hejhej , tack så mycket , kul & vara här
per: ah jag tänkte vi skulle ut och köra nu , det är en kille till som ska köra
*helt tyst *
becka : eeeh aaah visst... :$

haha jag blev fett nervös , men sen körde vi inte i allfall för det var nått fel i garaget ,
men idag har jag gjort klart nästan alla 4 faser , på en fas så är det två halvor , man måste klara både halvorna för att klara en fas , varje halva är 35 frågor man måste klara så jag har suttit där och pluggat idag

sen  vid kvart i tre så kom sofia darling ner till connys & satt där med mig , vi snacka lite & hon hjälpte mig på fas C ,
tack tack (a)
sen fick vi tårta & godis så satt vi där och snacka , sen så kom hennes pappa & hämta oss
& i morgon ska sofia börja plugga faserna me mej :D!
wiiiho ,
sen åkte vi hem & nu e jag hemma ,
ska käka min halva kebab rulle som ligger i kylen

vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0