soooooooooommmarlooooov

BBBECKS HAR SOMMARLOOOOOOV!
faaan vad skönt !
idag vaknade jag upp brevid bästa brudarna , jag hade as mysigt igår ..
vi fixa nagalar , hår , jenas , sjöngsingstar , snacka & så ..
verkligen as najjs , idag vaknade vi typ halv sju .
började fixa oss , åt & senare gick vi ut i dimman och vidare till skolan ..
lite kallt för alla hade kjolar / klänning ..
men men det gick , sen kom vi till klassrummet där lollo våran mentor snacka och läste noveller..
sen gick vi ut & kollade på uppträdande & grejjer , Ivars tal  var fan bäst.
igentligen fick han inte ha tal så i veckan har han gått runt med protestlista , så när jag skrev på hade han fått ihop 120 namn , men sen kom han upp där på scenen och bara :
- igentligen får jag inte hålla tal , men det gör jag ändå ..
asså det var fan skit bra !
sen kommer rektorn upp & är skiiiit deprimerande & bara :
- ja, alla har ju inte uppnått mina mål det här året , vissa har inte varit så bra kompis , inte tagit hand om skolan &blablabla ...
fan vad positiv man kan vara ..
ajja sen så gick vi in i klassrummet igen & fick betyg :
7 VG
1 MVG
4 G
bättre än förra året i allfall :)
sen gick jag , cissi & sofia hem te sofia och hämta våra saker sen så tog jag sällskap me Cissi hem :)
nu är jag hemma & bara tar de lungt , får se vad som händer ikväll

pussssssss'

förlåt om jag är negativ , men jag saknar dej så otroligt mycket , det här kanske var  sista gången jag såg dej på jäääättelänge , jag hoppas du vet att du alltid kommer vara speciell för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0