sommmaaaarn !

sommaren är veeeerkligen här nu !
så sjukt skönt idag ,
först börja dagen med klassråd & grejjer , sen so gjorde vi inte så mycket , sen fysikprov .
de kändes bra ibland under provet men jag tror nog att jag satsar på G denna gång , aah vidare till sången där fick vi glass och så gick vi ut och satte oss , lunch sen dans då fick vi saft & kakor ... mohahah
sen så engelska & sist spanska , där jag även hade prov , där kändes de inge bra verkligen ....
men men...
gick hem till mamma & hämta en sak och vidare till pappa , i morgon är vi lediga för de är Ghana dag i skolan , vilket betyder att man ska jobba för att tjäna in pengar till barnen i Ghana... Det blir väl fixa lite i morgon , mest ta de lungt , kanske vara med feeestis (a)

nu ska jag ner & glo på tv:n ,

puss / bbbecks

blir en bild från falun , när vi sprang upp i lilla backen , ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0