sigtuna & uppsala

kom exakt hem från uppsala , och vad jag gjorde där får ni snart veta !
ah jag vaknade typ kvart över elva , när jag sitter & äter lunch / frukost så ringer bästesofia & frågar om jag vill hänka med till sigtuna denna fina dag , & liksom det tackar jag verkligen inte nej till
så jag klädde på mig och stack ner till stationen , sen på vägen hoppa stina på och senare sofia ..
  ah sen var vi framme sigtuna , gick ner till våfflan & tog glass sen satt vi där och snacka , gick runt lite och så
hem igen till märsta och vi hoppade av vid stina och var hemma hos henne ett tag , sen kom moa & dessan så då satt vi alla ute och åt lite melon mumsen .

& nu får ni veta vad jag gjorde i uppsala , jag & sofia följde med stina som skulle köpa kamra, verkligen as najjs kamra !
så vi hänka och sådär , sen fick jag skjus hem så nu är jag hemma & ska snart laga makaroner & köttbullar , mums !

åh juste bloggen , jag ska ju flytta !
asså pappa & alla ska flytta så vi flyttar nu till rönnvägen 6
jag vet inte vilket datum men
, shit vad jag kommer sakna minkvägen , det e liksom vårat hus , i loooove it !
här är i allfall vårat nya hus




 puss ( :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0