se den !

kom nyss hem från maxi med familjen ,
handlade lite och så , asså när man inte har så mkt pengar så ser man såååååå mycket man vill ha men sen när man har pengar så bara : nejh jag köper inte det , nejh inte de heller... allafall blir det så för mig ..
jag har ttyp 300kr och jag var sååå nära på att köpa i taket lyser stjärnorna ..  Men sen gjorde jag inte det pga pengarna...
Det är fan den bästa filmen jag sett på grymt länge :O
näääh bästa filmen var fan sofia film , i looooove it :D



filmen är iallfall grymt bra så om ni inte sett den så ska ni veeerkligen se den !

Kommentarer
Postat av: Anonym

min film, eller vadå? :O



sv: miss li - ba ba ba äre :D<3

2009-06-29 @ 19:53:11
Postat av: Anonym

min film, eller vadå? :O



sv: miss li - ba ba ba äre :D<3

2009-06-29 @ 19:53:25
URL: http://sofiafiischer.blogg.se/
Postat av: fotopassion

Allt bra?

2009-06-30 @ 17:42:29
URL: http://fotopassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0