sätunaparken

hej söta läsare! ( :

kom nyss hem från sätuna , har varit med bäästus hela dagen vilket har varit skit mysigt ,..
har inte träffat henne på jättelänge känns det som , vi snacka , flumma & allt roligt
först gick vi till ica & handla jordgubbar och dricka , senare så gick vi till sätunaparken & la oss där..
snacka , sola och hade lite chill
hahha , sen när vi låg där så var de nåra killar ttyp i 19 års ålder som börja snacka med oss och fråga om vi ville vara med på fotboll , men vi sa att vi kunde titta på dom , sen kom en kille fram och presentera sig .. hahah skön kille
sen drog vi och åt , sen ut igen och tog lite bilder
här kommer några från dagen !
p.s jag har lite stor tröja så de ser ut som jag e gravid , men icke sa nicke det är jag inte !








tack för en underbar dag!

pussss


Kommentarer
Postat av: Cattis

varför gör du bilderna så små? syns ju inget..

2009-07-01 @ 13:31:56
URL: http://hundligan.blogg.se/
Postat av: becka

svar: aaha okejj , då får jag göra dom större nästa gång :)

2009-07-01 @ 22:11:31
URL: http://bbbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0