nya möbler

första dagen på sommarlovet , toppen början , eller not !

inatt sov jag 11 timmar , jag var helt slut :O
vaknade , damsög mitt rum sen så käka jag frukost..
efter frukosten åkte jag & mamma till jysk för att köpa möbler till mitt rum.
2 hyllplan
1 byrå
5 ramar
och färg till att måla om ramen till spegeln , så nu ska jag också sätta upp min svarta text på väggen ..
äntligen lite mys i rummet
idag känns de fortfarande jobbigt , bontio har flyttat & det känns rent av piss !
Ikväll kanske jag drar ut me cissi & sofia , jag hoppas det för jag behöver verkligen komma bort, bort bort & bort !

bilder från rummet kommer in sen på bloggen !

ha en bra kväll så hörs vi senare

pusss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0