hemma igen

HATA HATA regn ...
mitt hår blir helt okontrollerat när det regnar , bara hänger & slänger...
idag vaknade jag lite tidigare än vanligt , ttyp vid tio ungefär så jag hoppa upp& fixade mig
sen jag mötte cissi vid FH ,  så drog vi till willys för att handla lite frukost (a)
Munkar & fanta exotisk ( min egna stavning ) ah det var dagens frukost..
så gick vi till sofia för att överraska henne , först smög vi in i porten gick upp & hööll för titthålet men då öppna hennes pappa så då smög vi in i hallen och tog av oss sen knacka vi på dörren och där satt lilla söta sofia
vi duka upp frukosten & senare tittade vi på i taket lyser stjärnorna
sen snacka vi lite mer & sådär
suuuuuper trevligt att vara med brudarna igen !

nu ska jag laga lite mat ,


en reng puss från mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0