hejdå stress och hej avslutningskläder

ibland bara oorkar jag verkligen inte sitta vid datan ...

idag börja dagen med gympa , inte så många som var med så det blev minifotboll & minihandboll
sen vidare till syslöjden där jag verkligen inte orkade vara men jag försökte men sen blev allt skit så min  förmiddag blev skit också , hon som lovade mig VG men jag fick G för jag frågade mycket tydligen? men jag har kommit på hela grejjen själv så de fanns ingen beskrivning ... ajja men sen blev dagen bra igen
lunch & så sen blev det fotbollstunering , där det var final & grejjer..
Efter skolan stack jag med världens bästa flickor te väsby & hittade äntligen mina avslutningskläder :D
så hejdå stress !
har glömt kamran hos pappa så har ingen bild , men ska hämta den nu så den är med på avslutningen !
idag ska jag inte göra så mycket , hoppades kanske att jag kunde träffa feeeeeeestis men icke sa nicke .... tungt !

pusss på dej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0