Grattis alva

igår 5/6 var jag i stan me sofia & moa , hahah shit vad roligt det var !
kom dit vid två , först träffa vi en annan kompis där sen så gick vi lite i affärer , sofia skulle köpa gladiator skor , gissa hur sugen jag blev på sånna nu :O? men hon hitta jättefina som passa henne as bra.
sen käka vi i kungshallen , jag & moa dela.
sen hitta jag en klänning jag ville ha men det var en större storlek än vad jag hade tänkt mig , och den var längre än vad jag hade tänkt mig så jag köpte inte den , vilket jag kanske liiite ångrar nu för nu har jag smått panik , jag vet inte ett piss vad jag ska ha :/
sen åkte vi hem , jag skulle på student firande i stenninge,
& på tåget hem ,  shit jag garva såååå jävla mycket !
ah dagen var suuuper bra , men kvällen blev rätt tråkigt sen :/

slänger in en bild på lilla födelsedagsbarnet ALVA 1 år , puss på dej lilla hjärtat



så var min fredag

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0