en dag i stinsen

heeelllu bloggen (:

idag vaknade jag klockan nio , ttyp tidigaste dagen på sommarlovet !
hade sms från pappa , det kändes bra för vi har haft de lite tufft men jag saknar han oehört ,
iallfall så gick jag upp och käkade lite , gick och la mig igen ..
sen frågade Sofia om vi skulle till stinsen så jag hänka så vid 1 typ drog jag & bästis till stinsen , kollade lite & shit vad jag hade beslutsångst om vad jag skulle köpa , det var typ as mycket reeea

men till slut blev det detta

1 brun utan sol från H&M 39:50



2 ett linne från BIKBOK 74 kr


3 en kjol från GINA TRICOT 99kr


inte bästa bilderna ursäkta det men ändå..

sen åt vi & lite så , tog lite sommar bilder .
dagen blir en riktigt bra dag , sen gick jag hem & nu ska jag ut och springa faktiskt ,
jag är aldrig ute och springer själv men nu så måste jag verkligen hålla igång känner ,

så vi hörs när jag kommer hem ,,

pussss

Kommentarer
Postat av: Stina

Hiihi, aa det är klart du är ! ;)

<3

2009-06-23 @ 01:13:40
URL: http://sttina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0