badmorning

jag är grymt chockad just nu ,
en sak har jag att säga , eller nej två saker ska jag säga : BADAY & HATA COMVIQ okej tre grejjer men ..
jag vaknade allt var bra & det , tills mamma kommer lungt in i rummet och frågar om min räkning , ah jag som ändå har ringt saldokontroll förra veckan & då låg den på 200 och nu var de fan inte två hundra , asså jag svär jag är helt jävla chockad & arg !
min mamma blev först sur men sen när hon insåg att jag blev ledsen typ så sa hon att vi fixar det & sådär använd inte telefonen så mycket idag ,
asså jag känner såååå grymt stor skuld till min mamma , att jag gjort så mot henne , men ärligt talat så visste jag veeeerkligen inte att de skulle bli sådär , nu måste jag hem till pappa och jobba lite , men alla mina betyg pengar och månades halften av barnbidraget går ju till det här ...
jag har ändå världens bästa mamma

& jag skäms verkligen men är grymt arg på comviq , det är inte första gången dom lägger på pengar på min räkning

om ni vill mig något nu så får ni ringa mig , jag kan inte svara på sms!!!!!

korv på comviq


plus att det är massa småbarn som ttyp skriker utanför mitt fönster & dom skirker inte lite heller
!!!!!!!

puss ändå ( :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0