allsång



som sagt så var det allsång idag , bilden är från google men våra riktiga bilder kommer senare
ah vi möttes vid stationen vid ett , jag cissi moa & sofia
sen drog vi in , käka lite och när vi var på centralen och skulle gå till donken så kom en typ fullis & bara STRINGTROSA vi bara tittade och gick , åt där och så sen när vi skulle ut från centralen så såg vi både TOBBETROLKARL & TELIASEBBE från telia reklamen , titta där liksom ;D
sen gick vi till punktshop och handlade cooolaste brillorna 49kr
vidare in till allsång där vi fick rätt bra plaster så vi satt där lite & så , sen gick vi och kolla lite , typ en tio minuter innan allt börja så trängde vi oss före många (a)
sen börja allt & det var sjuuukt roligt och måns är så sjuuuuuuuukt snygg (a)
ah efter allt så stanna vi kvar lite sen fick vi skjus me sofias morfar som kör taxi så från skansen till centralen åkte vi värsta lyxtaxin :O aah lyx!
sen så åkte vi hem , och på tåget så snacka jag med min mamma i tellen sen så precis när jag la på så sitter det en gubbe bakom oss och bara me väääärsta ttyp piprösten lr nått

han : aah det är bengt här
han igen : aah jag sitter på tåget nu

asså det lät så tillgjort så jag trodde han drev men han var så seriös:O
ajja sen åkte jag hem & så , tog det mest lurre ,
nu ska jag sova , sooova uuuut i morgon

cissi , jag ska dra på mej min fina sovmössa (a)

pusssssss på kinden

Kommentarer
Postat av: cissi

Jaaa, den finaste mössan (a)

Älskar dig gullnos <333

2009-06-24 @ 15:06:10
URL: http://bjjork.blogg.se/
Postat av: becka

hihi , vi får fan ta & sy sånna där ;D<3

jag älskar dej hjärtat:D<333

2009-06-24 @ 15:54:09
URL: http://bbbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0