stan med moa & sofia

idag har det varit fullerulle ,
vaknade halv nio för snickaren var hos oss , käka frulle sen börja jag skrubba taket
efter jag gjort det så skulle jag duscha , men då fick vi strömavbrott-.-
så jag åkte hem till mamma & duschade och fixade ..
sen kom sötaste moa & sofia hem till mig så drog vi till stationen och tog tåget mot stan
kom till stan och sådär , kollade lite och så
sen åt vi ttyp vid sex , tiden gick aaaas fort ;O
jag handlade inget , jag hittade inget ;O
köpte jorgubbar och så , sen drog vi hem och var utanför mej och kollade lite .. sen följde jag med sofia hem och vi var ute och testa hennes moppe lite och så...
drog vi till badet en snabbis och runt lite , sååå underbart mysig idag , I LOVE THIS DAY :) hihi

bilder från idag

tröjan är förstor

dagens outfit

chinos : någon affär
Tröja , gina tricot
linne : gina tricot



såhär glada blev vi för att få åka GULD hiss (a)



slut på bilderna från idag ,
ha en bra kvääll nu för det har jag verkligen haft

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0