speciell dag

Mjuuuow kissekatter !

vaknade av klockan idag , första gången jag ställde klockan faktiskt på detta lov ;O
det var bara för att jag skulle iväg till väsby och fixa en sak innan jag drog till sofia så jag drog dit , fixa det och sen stack jag till Sofia.
fika lite , snackade och sånt , riktigt härligt att träffa henne igen !
Hon fick ett halsband av mig där det stod tvilling syster och på baksidan stod det Sofia 940719
sen drog jag hem kvart över två , så såååklart när jag skulle hem så börja det regna -.-
väl hemma så la jag mig i soffan & kika lite film , orkade ttyp ingeting , jag e asss trött
men ändå vill jag göra nått....?



halsbandets framsida





nu ska jag dra & käka nått , blir väl ttyp flingor & mjölk för jag e ensam hemma & orkar inte laga nått(a)
slö kanske , but thats me !

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0