Säg grattis nue !




GRATTIS ÄLSKADE BÄSTEVÄN !<3
15  heeeeeela år idag , hoppas du får den bästa dagen !
det är du värd,
tänk , vi gick på baby massage när vi var bara nåra månader ;O  ,
för mig är du allt !
när allt bara var grått och allt bara sa stopp kom du in som mitt ända hopp , du lös upp allt och jag glömde bort det svåra vi skapade många minnen som blev våra ..
tack för att du finns , du är verkligen en sån stor &  viktig del i mitt liv , utan dej inget mig..
mer minnen ska det bli , tiden är verkligen inte slut , den har bara börjat!
så ha den bästa dagen nu syster ,
jag älskar dej verkligen och hoppas du vet det ,
som vi säger: från babymassagen till graven !
hand i hand !

Kommentarer
Postat av: julia

grattis till henne! :) jag har haft det jättebra i london, att gå i alla affärer va underbart :D kram

2009-07-19 @ 16:44:07
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0