min tisdag



idag vaknade jag upp brevid bästevän , så plugga vi lite teori sen så käka vi ..
gjorde oss i ordning & drog till connys , hon gjorde testet och såklart klarade hon det som jag visste att hon skulle göra
GRATTIS GUMMAN !
sen kom stina & moa så vi snacka lite , sen skulle hon ha uppkörning ..
så jag åkte med vi ååkte lastbil , jag och bästevän fick sitta skit najjs ...
sen hade hon uppkörning och jag väntade , sen efter det körde jag hem henne och så
sen åkte jag hem , väänta på mamma och sen kom hon och hämta mig hemma så drog vi till häggvik och lämna in min mobil , vidare till min moster och var där ett tag..
sen åt vi glass på donken sen hem ..
nu är jag rätt trött faktiskt så ska väl sova snart

puss

Kommentarer
Postat av: Moster

Tack för att ni kopm gullisen <3 jätte kul . Love you

2009-07-15 @ 09:40:56
Postat av: becka

svar : det var jättemysigt att komma , tack själv !

vi ses på onsdag om inte tidigare , puss love you

2009-07-15 @ 12:00:12
URL: http://bbbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0