min dag

helluuuuuuuu ( :

idag som sagt så gick ju jag ner till brunos med bästevän , hon solade och sådär ...sen gick vi lungt hem snackade på vägen och så , hon fortsatte hem och jag gick hem och fixade mej sen åkte jag till henne
hon fixa sej , sen drog vi ut ...
runt lite i märsta på hennes moppe , det var as kul
hahah vi satt och sjöng denna låt


hahah sjukt kul , sen drog vi runt lite , ttyp utanför moa &stina sen vidare till sofia och runt där
sen drog vi till kinaresturangen i centrum och käkade där , så kom moa lite senare och satt där med oss
sen drog vi ut på parkeringen och snacka lite sen drog jag & bästus hem te henne , jag lämna av henne och åkte vidare till pappa ...
målade hela ingången till huset ttyp
tog fett långt tid , 3 timmar
sen åkte jag hem till mamma , fixade med oljan sen satte jag mej här
skit härlig dag tycker jag ,
aah underbar
nu ska jag inte göra så mycket

sova kanske ?

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0