liiista

1. Hur gammal är du om fem år? 20

2. Vem var den sista du träffade? papi

3. Hur lång är du? ttyp 168 lr 169

4. Vilken var den senaste film du sett?  vänner
5. Vem ringde du senast? från hemtelefonen var de nog mamma

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ´( jag kaan inte skicka sms)

7. Var är dagens planer? prata med bästus sen sova :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? både & .

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda sen lång tid tillbaka

10. När såg du senast din mamma? snart för en vecka sen

11. Vilken ögonfärg har du? ljusblåa

12. När vaknade du idag?  blev väckt halv nio -.-

13. Har du någon gång hittat en katt? inte hittat

14. Vilken är din favoritplats? på en brygga i solnedgången

15. Vilken plats föredrar du minst? skuuulan

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? ttyp i en lägenhet i nått liten by med min pojkvän och kanske nått barn på gång ,  lite utbildad till frisör och skriver musik ( hoppas jag )

17. Vad skrämde dig som barn? att bli inlåst på toan :$

18. Vem fick dig att skratta senast? haha min lillebror

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? venne

20. Har du stationär eller bärbar dator? en bärbar som e bara min sen har vi ju andra

21. Sover du med eller utan kläder på dig? tröja lr linne , sen trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 st

23. Hur många landskap har du bott i? ett

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha noo

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota på sommaren är mys (a)

26. Är du social? jaaadu , de hoppas jag i allfall

27. Vilken är din favoritglass? magnum

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? ge mina föräldrar lite , sen shoppa och ge lite te dom som har de svårt sen resa

29. Tycker du om Kinamat? det e mums de

30. Tycker du om kaffe? Jadå

31. Vad dricker du till frukost? jucie , oboy lr mjölk

32. Sover du på någon särskild sida? nää , lite olika

33. Kan du spela poker? Ja

34. Tycker du om att mysa? Självklart , jag ääälskar att mysa

35. Är du en beroendemänniska? Njaaa.. venne

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? yes i do

37. Vill du ha barn? ah de vill ja

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska , spanska , lite tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?  nää

40. Föredrar du havet eller en pool? lite både och

41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder , skor & sånt

42. Äger du dyra smycken? njaa

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En banan , hahaha !

46. Välj ett ärr på din kropp? från lite sår från när jag var liten

47. Vad har du för ringsignal?ngn nokia , har en låne mobil från min bror

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? aaah ....

49. Flirtar du mycket? hahah fråga inte mej?

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen profilbild, men på min header så togs den i sofias trappuppgång

51. Kan du byta olja på bilen? näääh , vet inte (a)

52. Har du fått fortkörningsböter? Nope...

53. Vilken var den senaste bok du läste? vet nte

54. Läser du dagstidningen? händer kanske

55. Prenumererar du på någon veckotidning? inte längre

56. Dansar du i bilen? aaah det händer

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ttyp ... jag vet inte faktiskt:O

59. När var du i kyrkan senast? länge sen i allfall

60. Vilka personer utmanar du? dom som känner för de :D


Kommentarer
Postat av: Katja

Hej! Vilken fin blogg du har =)

2009-07-02 @ 00:01:39
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Tack det är bra =) Är bara så himla trött.. å så varmt det är.. Händer i helgen?

2009-07-02 @ 00:04:31
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Louise <3 Marcus

fin blogg:) allt bra?:)

2009-07-02 @ 02:45:41
URL: http://marcusfliickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0