kvällen hos cissi

hellu igen ( :

nu tänkte jag berätta vad jag gjorde igår ..
efter maten drog vi till sigtuna , och käka lite glass ..
vidare hem för att packa så körde sabina mig till fh där jag mötte upp sofia , sen gick vi till cissi..
så ttyp direkt så drog vi till coop & köpte lite godis och sånt , vidare hem igen och kolla på pruduktionen som vi gjorde , haha shit vad jag garva !
sen spela vi buzz och sånt , tittade på björn gustavsson filmen & sen djävulen bär prada , fast jag & cissi somna (a)
hihi sen vakna alla ttyp vid halv elva , vi låg i sängen och snacka och sånt ..
haha innan jag & sofia skulle gå hem så gjorde vi 3 massa filmer , hahah sjukt roliga !
as mysig kväll , & i morgon åker cissi till espana :/

bilderna kommer kanske imorgon , jag tog inte så många !
pusss

Kommentarer
Postat av: Katja

Okej.. så ung =) Hur har din dag varit?

2009-07-06 @ 21:56:30
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Hejsan gumman.. vi får se om det kommer bilder imorgon =) Min dag har varit helt okej =)

2009-07-06 @ 22:14:52
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0