i will fall for you



sofia fiischer ,
jag älskar dej mer än allt ,
när jag ser tillbaka på alla minnen & alla bilder så kan jag verkligen inte sluta lee ,
med dej är jag verkligen lycklig , världens lyckligaste !
och fifan jag har alltid så grymt kul med dej, och vi pratar om allt och skrattar så grymt mycket
du förstår inte hur himla glad jag är som har dej ,
du stöttar mej i mina val och hjälper mej och stäker mej och ger mej mod , utan dej skulle jag aldrig klara mig
du är min syster , den jag delar allt med! , och det ska vara vi föralltid !
jag menar verkligen föralltid , jag släpper dej inte ,
du är the one and the only , du är guld värd
min skatt , 
vad som än händer , så lovar jag dig sofia att jag alltid kommer älska dej och kommer alltid att sötta dej till 100%  , du betyder mer än allt !
& du gör mina dagar till världens bästa !
hand i hand föralltid du & jag


Kommentarer
Postat av: sofia'

åh, du är bäst vännen! skulle aldrig klara mej utan dej, du betyder allt för mej!

från bäbismassage till döden syser, right? :D<33

2009-07-16 @ 02:07:45
URL: http://sofiafiischer.blogg.se/
Postat av: Sabina

Men jag då??



Skämt å sido, vad fint du skriver om din bästus;)

Puss å kram

2009-07-16 @ 12:37:12
URL: http://grewe.blogspot.com
Postat av: Sabina

Men shit tårarna bara rinner när jag ser videon och lyssnar på låten. Guuuud va fina ni är..

Pussar

2009-07-16 @ 12:40:26
URL: http://grewe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0