home

im home!

igår jobbade jag hela dagen hos pappa ttyp , målade nästan klart allt & så ...
sen efter så drog jag hem en stund , sen så smsade jag med bästevän  och bestämde att vi skulle ses i kväll & baka lite och film ..
så jag drog hem till henne & hämta henne sen drog vi till coop och handlade ingredienser ..
Cheeescake blev det ,  så sen drog vi hem till henne och fixade den ...
tog sin lilla tid men den blev riktigt smarrig , så medans vi väntade på den kollade vi på juno..
den är faktiskt sjuukt bra , sen åt vi kakan sen gjorde vi oss i ordning och kollade en stund på mammamia , men både var ttyp trötta så vi stängde av efter ett tag , snacka lite sen sommna båda.
och idag vakna vi ttyp halv tolv , käka frukost sen stack jag hem och fixa lite saker ... nu ska jag duscha sen iväg till connys och hämta upp sofia sen ska vi fixa oss för i kväll är det BRITNEY !!!!!!!
längtar sjuuuukt mycket , !
nu har jag lite brottom ,
jag uppdaterar i kväll , ska ttyp sova hos bästevän igen ,
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0