dröm

i natt hade jag både en härlig & en lite onddröm ..
jag drömde att jag tog hål i naveln , & jag vill verkligen ha det (a)
och sen var jag brun & allt så hade jag det , och det roliga var att jag näästan trodde det var sant , nerå men jag blev besviken sen när jag visste att det var en dröm för att jag tänkte : wooow jag fick hål i naveln som jag ville utan att det gjorde ont alls , COOLT !
men icke , det var en dröm !
men om jag får ta hål i naveln så vill jag göra det ttyp någon vecka innan skolan börjar !
snälla(a)?



puss


Kommentarer
Postat av: Sabina

Klart du ska ha hål i naveln, det är ju skit snyggt ju=)

Börjar bearbeta papsen redan nu=)

Yeeeej, va stor du börjar bli;)

Kramis

2009-07-05 @ 15:11:15
URL: http://grewe.blogspot.com
Postat av: ronja

Du borde verkligen ta hål i navel, det är sjukt snygg!

men var nog med att göra rent det :)

2009-07-05 @ 23:27:03
URL: http://typisktronja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0